Przejdź do głównej zawartości

Mapa Do TrekBuddy zapisana w jednym pliku

 

imageW programie TB Mapper
Wczytać plik .tar do programu TBMapper
Wpisać wielkość tile Width, tile Height
Wskazać dowolny katalog docelowy.
Format pliku graficznego zaznaczyć taki jak plik wsadowy.
Zaznaczyć Single Map > start
Utworzy się katalog Set zawierający sklejony arkusz.
Plik map pozostaje ten sam.
Na koniec trzeba zmienić nazwę pliku graficznego na, taką jaką ma plik .map.

Aby to druknąć potrzebny program

posteriza.exe

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skrzynia Crossfit jak zrobić

Jak zrobić   kupić płytę osb i skręcić wkrętami    

Prawidłowa Pozycja Na Rowerze

Kilka razy w czasie treningów które trwają 180 min, zdarzyło mi się, że zaczynał boleć mnie kręgosłup a ból promieniował do nogi w moim przypadku do prawej nogi. Zacząłem szukać odpowiedzi na to zjawisko w internecie. Znalazłem mnóstwo odpowiedzi od tych najbardziej błahych i oczywistych po całe wywody medyczne z czarnymi wizjami dalszej mojej jazdy. Po kilku dniach studiowania tych wszystkich artykułów okazało się – STRACH MA TYLKO WIELKIE OCZY. W moim przypadku wystarczyło poprawić ustawienie siodełka. Problem zniknął. Jednocześnie jednak powstał pomysł aby zebrać te wszystkie odnalezione informacje o prawidłowej pozycji kolarza na rowerze i napisać jeden zwięzły artykuł na blogu. Tak więc niżej zamieszczam informacje o prawidłowej pozycji kolarza na rowerze. Zastrzegam się iż są to informacje zebrane z internetu każda pokazana niżej pozycja lub reprezentujący ją filmik należy traktować poglądowo. Każdy powinien pozycje wyjściowe modyfikować w taki sposób aby była ona jak najbardzi