Przejdź do głównej zawartości

Jaka latarka do biegania ....?

Zimno ciemno i deszcz pada ...
Skupimy się na ciemno ..
Jak biegać jak mieszka się na wsi, a na wsi nie ma co chwila latarni świateł ...reklam itp ....
Jak biegać jak lubi się po lesie .. a tam nie ma latarni ...
A no trzeba mieć latarkę ...
Ale jaką ...sam nie wiedziałem ...
Teraz wiem więc tą wiedzą podzielę się :)..



MacTronic Outdoor Pro HLS-K4 DIFFUSE


Mały wojownik ... na jedną bateryjką paluszka ...może być akumulatorek bo latareczka ma stabilizacjię napięcia ..waży to tyle co nic ...i najważniejsze ...rozprasza światełko tak że idealnie widać pod nogami ...
(dokładniejsze specyfikacje w necie łatwo znaleźć ile lumenów i takie tam )
Dla mnie jest rewelacyjna jak wychodzę pobiegać na godzinkę (bo nie za długo działa na jednej baterii ..ze 3-4 godziny więc zawsze mam w kieszonce akumulatorek na wymianę)

MacTronic HLS-K1-PLUS 100
Duży wojownik.
Większa cięższa ..ale za to daje troszkę więcej światła ..i świeci znacznie dłużej ...regulacja skupienia światła ...idealna na dłuższe wyprawy, na rowerze też w niej jeździłem ...




Szczerze polecam obie latareczki ..cena każdej to około 100 pln więc sporo taniej niż znacznie bardziej popularne pentzl czy inne ..a funkcjonalność myślę że bardzo dobra 
Stay Tuned 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skrzynia Crossfit jak zrobić

Jak zrobić   kupić płytę osb i skręcić wkrętami    

Półmaraton Radomskiego Czerwca mapy i ślady GPX KML

Jako że mam zamiar biec w Półmaratonie Radomskiego Czerwca http://www.polmaratonradom.pl/ Mieszkam w Radomiu biegam sobie w okolicach …zrobiłem ślad gpx .. bo lubię generalnie wiedzieć gdzie biegnę … Duże maratony tego nie mają zupełnie nie wiem czemu ..przecież dość łatwo to zrobić … Może komuś się przyda ..:) Mapka Google Earth Tour Wycieczka po trasie …   A tu pliki do ściągnięcia … http://www.gpsies.com/map.do?fileId=batpfulgfjqvbiif    (w dowolnym formacie oczywiście)   Na stronie endomondo też wrzuciłem trasę ..tam już łatwo znaleźć .. http://www.endomondo.com/routes/180751214   A tu filmik z trasy …. cdn Polmaraton Radomskiego Czerwca from Karol Nowako on Vimeo .