Przejdź do głównej zawartości

Asia Rower specyfikacja


ROWER GÓRSKI MTB ST 560 27,5" ROCKRIDER




INFORMACJE TECHNICZNE

KILKA SŁÓW OD NASZEGO ZESPOŁU
Nasz zespół pasjonatów MTB w całości zaprojektował i stworzył ten MTB ST 560 we Francji, w BTWIN VILLAGE (Lille). Wygodny i skuteczny rower MTB: bardziej progresywne, hydrauliczne hamulce tarczowe, skok widelca 100 mm, dwie tarcze, rama i koła lżejsze, opony o dobrej przyczepności...
Na wszystkich etapach w projekt zaangażowani byli rowerzyści górscy.
Mamy nadzieję, że na rowerze MTB Rockrider ST 560 przeżyjesz wspaniałe wycieczki MTB.
UNIWERSALNY MTB
MTB męski czy MTB damski? Rower górski MTB ROCKRIDER ST 560 jest uniwersalny.
Dla większego komfortu, panie z naszego zespołu MTB polecają wymianę siodła na SPORT 500 DAMSKIE, dostosowane do kobiecej budowy ciała.
Dostępna również gama MTB ROCKRIDER dostosowana specjalnie do kobiecej budowy ciała (siodło, mostek, widelec i specjalne klamki hamulcowe).
JAK WYBRAĆ ROZMIAR ROWERU MTB ST 560?
Dostępnych jest kilka rozmiarów:
S: od 150 cm do 164 cm;
M: od 165 cm do 174 cm;
L: od 174 cm do 184 cm;
XL: od 185 cm do 200 cm.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów:
Kup rower w mniejszym rozmiarze, aby zapewnić większą łatwość prowadzenia (bardziej zwrotny) i wygodę (bardziej wyprostowane plecy).
Weź większy rozmiar jeśli stawiasz na łatwość pedałowania z bardziej pochyłą pozycją ciała (pozycja bardziej sprzyjająca wydajności).
LŻEJSZA I WYGODNA RAMA
Nasz zespół stworzył specjalną ramę ROCKRIDER CGF PRO z aluminium 6061 (jedynie 1,6 kg w rozm. M). Jest ona lżejsza o 300 gramów od CGF EVO rowerów ST 520/ST 540, dzięki konstrukcji przedniego trójkąta "double butted" (podwójnie cieniowany). Jest on także bardziej stabilny w zakrętach, dzięki niżej umieszczonemu suportowi, oraz bardziej zwrotny za sprawą krótkich rur łańcuchowych.
PRZEDNI AMORTYZATOR 100 MM
Pokonuj przeszkody z widelcem ROCKSHOX XC30. Jego skok 100 mm pozwala bezpiecznie pokonywać przeszkody (korzenie, żwir, kamienie, błoto).
Dostosuj twardość widelca w zależności od swojej wagi za pomocą pokrętła umieszczonego na lewej goleni.
System szybkiego blokowania na kierownicy COMBO LOCK pozwala uniknąć pompowania na płaskich odcinkach trasy.
TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
Rower nie posiada amortyzacji z tyłu. Taki rower MTB nazywamy "pół-sztywnym".
W porównaniu z MTB z pełną amortyzacją (z amortyzatorem z tyłu) korzyści są proste: rower jest lżejszy, tracisz mniej energii w płaskim terenie. Niemniej, jeśli wolisz postawić na komfort i amortyzację na technicznych trasach, model ST 560 dostępny jest w wersji z pełną amortyzacją, z amortyzatorem z tyłu (ST 560 S).
PRZERZUTKA I NAPĘD DWUBLATOWY
2 tarcze i 10 biegów, czyli 20 przełożeń, aby uniknąć dublowania i zmniejszyć wagę MTB.
2 szybkie i łatwe manetki na kierownicy.
Po lewej: przełączasz na zjazd / podjazd.
Po prawej : bardziej precyzyjnie dostosowujesz przełożenie.
W szczegółach:
-Dwie tarcze 24 i 38 zębów,
-Przednia przerzutka SRAM X5,
-Tylna przerzutka SRAM X5,
-Manetki SRAM X5,
-Kaseta 10 koronek (11 do 36 zębów) SRAM PG1020.
KIEROWNICA, MOSTEK, CHWYTY
Mostek jest regulowany, więc manetki roweru ST 560 idealnie układają się pod dłońmi. Wykonany z aluminium mostek BTWIN 70 mm (w rozm. S), 80 mm (w rozm. M/L) i 90 mm (w rozm. XL) może być podniesiony dzięki 5-stopniowej regulacji: + 0 mm, + 7,5 mm, + 15 mm, + 22,5 mm, + 30 mm.
Chwyty są ergonomiczne, aby chwyt był naturalny, niemęczący.
WYGODNE I SPORTOWE SIODŁO / SZTYCA PODSIODŁOWA
Nasz zespół wymyślił i zaprojektował wyjątkowe siodło. Odpowiednie dla wielu szerokości bioder, o profilu w kształcie "hamaka" dobrze sprawdzającym się w czasie sportowych przejażdżek. W połączeniu ze sztycą FLEX z aluminium o przekroju 27,2 mm zapewnia ono duży komfort.
Wysokość siodełka szybko i bez narzędzi ustawisz za pomocą dźwigni do regulacji umieszczonej na obejmie podsiodłowej.
PODWÓJNE HAMULCE TARCZOWE HYDRAULICZNE
Nieważne w jakich warunkach jeździsz (sucho/mokro), dwa tarczowe hamulce hydrauliczne B'TWIN by TEKTRO w rozm. 160 mm z przodu i z tyłu zawsze spełniają swoją rolę, nawet w błocie.
Hamulce hydrauliczne zapewniają większą moc i progresywność przy o wiele mniejszym wysiłku mięśni, jaki należy włożyć w zaciśnięcie klamek.
Klamki hamulcowe z aluminium są łatwe do chwycenia, lekkie i precyzyjne.
LEKKIE, DWUKOMOROWE KOŁA 27,5" I LEKKIE, SZEROKIE OPONY
Ruszaj w drogę na dwukomorowych, lekkich kołach 27,5" z aluminium. Specjalne obręcze łączone wkładką w połączeniu z lekkimi oponami są o 600 g lżejsze niż koła roweru ST 540.
Ich średnica to doskonały kompromis pomiędzy komfortem a wydajnością. Z 28 szprychami są lekkie, sztywne i wytrzymałe.
Wyjątkowe opony HUTCHINSON COBRA AIR LIGHT w rozm. 27,5" x 2,10 są lekkie i wyposażone w boczne klocki dedykowane do jazdy w terenie.
SZEROKIE PEDAŁY
Rower ST 560 sprzedawany jest z platformowymi pedałami MTB B'TWIN FLAT EVO, z szerszą powierzchnią nacisku i wydatnymi pinami dobrze trzymającymi stopę na pedale.
ŁATWY TRANSPORT I PRZECHOWYWANIE ROWERU MTB
Nie każdą wycieczkę rozpoczynasz spod domu. Ułatwiliśmy montaż/demontaż przedniego i tylnego koła. Są one wyposażone w zaciski.
AKCESORIA
Rower MTB ST 560 sprzedawany jest z dzwonkiem, lampkami, odblaskami na kołach i pedałami.
Rama przystosowana do montażu:
-błotników z przodu i z tyłu;
-stopki;
-uchwytu na bidon;
-torby podsiodłowej;
-licznika / GPS
...
NASZE PORADY NA PIERWSZE PRZEJAŻDŻKI
Podczas pierwszych przejażdżek osprzęt roweru dopasowuje się (łańcuch, przerzutki, hamulce...). Oferujemy darmowy przegląd przed upływem 6 miesięcy od zakupu. Nasi pracownicy przeprowadzą kontrolę 13 punktów roweru. Zapraszamy do najbliższego serwisu DECATHLON oraz na naszą stronę internetową serwisu:
https://support.decathlon.pl
WAGA
M12,95 kgL13 kgXL13,15 kgWaga bez pedałów.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prawidłowa Pozycja Na Rowerze

Kilka razy w czasie treningów które trwają 180 min, zdarzyło mi się, że zaczynał boleć mnie kręgosłup a ból promieniował do nogi w moim przypadku do prawej nogi. Zacząłem szukać odpowiedzi na to zjawisko w internecie. Znalazłem mnóstwo odpowiedzi od tych najbardziej błahych i oczywistych po całe wywody medyczne z czarnymi wizjami dalszej mojej jazdy. Po kilku dniach studiowania tych wszystkich artykułów okazało się – STRACH MA TYLKO WIELKIE OCZY. W moim przypadku wystarczyło poprawić ustawienie siodełka. Problem zniknął. Jednocześnie jednak powstał pomysł aby zebrać te wszystkie odnalezione informacje o prawidłowej pozycji kolarza na rowerze i napisać jeden zwięzły artykuł na blogu. Tak więc niżej zamieszczam informacje o prawidłowej pozycji kolarza na rowerze. Zastrzegam się iż są to informacje zebrane z internetu każda pokazana niżej pozycja lub reprezentujący ją filmik należy traktować poglądowo. Każdy powinien pozycje wyjściowe modyfikować w taki sposób aby była ona jak najbardzi...

Skrzynia Crossfit jak zrobić

Jak zrobić   kupić płytę osb i skręcić wkrętami    

Jak zbudować wioślarz DIY

          http://openergo.webs.com/